wtorek, 29 marca 2011

słoneczkoooo :D

W końcu pogoda jest śliczna ! W sam raz na spacer ;-)
Byłam wczoraj na małych zakupach, bo zabrakło 
mi mojego kakaowego mydła, a bez niego nie mogę się kąpać :D


Kupiłam też moje ulubione kozie mleko i odżywkę do włosów
farbowanych Pantene, a używając tej odżywki włosy mam takie mięciutkie, 
że mogłabym ciągle je dotykać ;P
A tak nawiasem polecam Wam Żel peelingujący z Oriflame
który ma przepiękny, egzotyczny zapach, a po jego użyciu skóra
jest elastyczna, pięknie pachnie i znika zbędny naskórek.
Jest tak świetny, że używam go do całego ciała i do twarzy ;-)


Z racji takiej, że matura coraz bliżej musiałam zaopatrzyć się w strój
na zakończenie szkoły jak i na samą maturę ;-)
Zawsze marzył mi się taki zestaw, po za tym stwierdziłam, że 
garnitury wyszły z mody i idąc za ciosem brakujących funduszy sprzedałam
swój, bo zabrakło mi do obecnego zestawu :D

                                    spódniczka, kamizelka - szyte na zamówienie,
                                    koszula - H&M
                                    krawat - hala targowa (+ wzięłam sobie jeszcze taki popielaty i fioletowy,
                                                                        bo były za 10zł :D )


Na koniec dodaję 2 zdjęcia z sesji z moim rodzeństwem 
- Bartkiem 4,5l. i Tynką 3,5 l.



o obydwóch tych niespodziankach
dowiedziałam się w Wigilię w wieku 13 i 14 lat .

Miłego popołudnia Wam życzę ;-)

1 komentarz:

  1. nie jest az taka pokazna, ale dziekuje :)
    mowilam juz ze masz fajna grzywkę? :D

    OdpowiedzUsuń

jak zaglądasz to skomentuj ;-)
dziękuję ;-)